Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan (Luar) NPRA Tahun 2022

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

Tuan / Puan,

 

Sepertimana tuan / puan sedia maklum, Bahagian Regulatori Farmasi Negara (NPRA) telah menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan dari 1 Februari 2022 sehingga 30 April 2022 (3 bulan). Kajian ini dijalankan untuk menilai tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang diberikan oleh NPRA.

 

NPRA telah meneliti dan mengambil perhatian terhadap semua maklum balas yang diterima melalui kajian ini. Klik pautan di bawah untuk melihat laporan kajian. Terima kasih kepada pelanggan NPRA yang telah menyertai kajian ini.

 

 

 

 

 

National Pharmaceutical Regulatory Agency (NPRA)

Lot 36, Jalan Universiti (Jalan Prof Diraja Ungku Aziz), 46200 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia.

  • Phone: +603-7883 5400

 

 

Image   Image   Image   Image  

DISCLAIMER

The Government of Malaysia and the National Pharmaceutical Regulatory Agency are not responsible for any loss or damage caused by the usage of any information obtained from this website.

Mobile Web :

Site Last Modified

  • Last Modified: Friday 19 April 2024, 10:59:25.
© Copyright 2023 . All Rights Reserved National Pharmaceutical Regulatory Agency NPRA

Search

Main Menu English