Tuan / Puan,
Bahagian Regulatori Farmasi Negara (NPRA) sedang menjalankan kajian untuk menilai tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang diberikan oleh NPRA. Melalui maklum balas yang diterima, NPRA berupaya untuk mengenalpasti perkara-perkara yang memerlukan penambahbaikan dan juga amalan-amalan sedia ada yang didapati memuaskan tetapi boleh ditambah baik lagi. Maklumat lanjut mengenai kajian adalah seperti berikut:
Tajuk: Kajian Kepuasan Pelanggan NPRA
Tempoh: 1 April 2023 - 30 Jun 2023 (3 bulan)
Skop: Perkhidmatan NPRA
Objektif: Soal selidik ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas mengenai perkhidmatan yang disediakan oleh NPRA.
Pautan: https://forms.gle/7WRyvLG6gPfM16KdA
Klik pautan di atas untuk menjawab kajian ini.
Terima kasih atas perhatian dan maklum balas anda.
Kajian Kepuasan Pelanggan NPRA
- Posted By Jauze
- Jumlah paparan: 2780