KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN NPRA TAHUN 2020

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

YBhg. Datuk / Dato' / Datin / YBrs. Dr./ Tuan / Puan,

 

Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas.

 

Kajian ini dijalankan untuk mendapatkan maklumbalas pelanggan terhadap perkhidmatan NPRA. 

 

Sila klik pautan di bawah untuk menjawab kajian ini:

 

https://forms.gle/fwzRt1kaMx6xUGbZ6

 

Perhatian serta kerjasama YBhg. Datuk / Dato' / Datin / YBrs. Dr. / tuan / puan berhubung perkara ini amatlah dihargai.

 

Sekian, terima kasih.

Bahagian Regulatori Farmasi Negara (NPRA), Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

 

National Pharmaceutical Regulatory Agency (NPRA)
Lot 36, Jalan Universiti, 46200 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia.
  • Email: npra@npra.gov.my
  • Phone: +603-7883 5400
  • Fax: +603-7956 2924, +603-7956 7075

DISCLAIMER

The Government of Malaysia and the National Pharmaceutical Regulatory Agency are not responsible for any loss or damage caused by the usage of any information obtained from this website.

Mobile Web :

Site Last Modified

  • Last Modified: Friday 30 October 2020, 12:56:09.
© Copyright 2019 . All Rights Reserved National Pharmaceutical Regulatory Agency NPRA

Main Menu English

Choose Your Language